ایربراش

ایربراش کاسه بغل pro

ایربراش کاسه بغل pro:

طراحی این نوع از محصولات pro به کاربر این امکان را میدهد که در فضا های مختلف مانند ،رنگ آمیزی زیر اجسام،رنگ آمیزی اجسامی که سطح کار از کاربر پایین تر بوده و کاربر مجبور به عمود کردن ایربراش است و… بدون ریختن رنگ از مخزن ایربراش کار رنگ آمیزی را براحتی انجام دهد.

نحوه‌ی عملکرد،:

ایربراش کاسه بغلpro با قابلیت چرخش 360درجه مخزن رنگ این امکان را به کاربر میدهد با حرکت مخزن رنگ به جلو ،بدون ریختن رنگ یا مواد از داخل مخزن به بیرون، براحتی زیر اجسام را رنگ آمیزی کند.

همچنین وقتی کار بر میخواهد جسمی که در پایین از سطح کار قرار دارد و نیاز به عمود شدن ایربراش به سمت پایین است ،پا چرخش مخزن به سمت خود از ریختن رنگ جلوگیری و رنگ آمیزی خود را بدون ریختن رنگ از مخزن به پایان برساند. این قابلیت فقط در ایربراش کاسه بغل pro موجود است و دیگر محصولاتpro چنین قابلیت ی ندارد. بخاطر شکل هفتیری بودن این مدل ،هندلینگ یا کار کرد با این مدل بسیار راحت بوده و در طولانی مدت باعث خستگی دست کاربر نمیشود.

این محصولpro بیشتر در لیسه گیری ماشین،رنگ آمیزی انواع اجسام، برنزه کردن و… مورد استفاده قرار می گیرد. سوزن نازل این مدل 0/3میباشد . با پیچ تنظیمی که در انتهای ایربراش قرار دارد شما میتوانید ،هم ظرافت پاشش تا نازکی یک تار مو، و پهن پاشی را براحتی بسته به نوع کار خود تنظیم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *